Bekas Republik Yugoslavia MacedoniaPeralatan distribusi pengubahKesan hidup

  • masa pelepasan:2024-02-10 10:32:21
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:591
  • Penerangan pantas:

    Bekas Republik Yugoslavia Macedonia,Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis keringSumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;B

Kandungan artikel

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Bekas Republik Yugoslavia MacedoniaPembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik,Bekas Republik Yugoslavia MacedoniaKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyak, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.


Bekas Republik Yugoslavia MacedoniaPeralatan distribusi pengubahKesan hidup



Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Peringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isyarat data suhu angin atau inti besi mengikut resistor pengukuran suhu sistem termistir PTC yang terpisah dalam angin tegangan bawah. Apabila suhu pembuluh pengubah naik lagi, jika ia mencapai [UNK], perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi, isyarat data perjalanan suhu berlebihan mesti dipindahkan ke sirkuit penyelenggaran sekunder, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Jabatan produksiDalam kehidupan sehari-hari tertentu, pengubah yang ditenggelamkan minyak dilepaskan keluar dalam bentuk gelombang. Gelombang ini seperti gelombang. Ia juga jenis tenaga kinetik. Sebenarnya, tinggi gelombang pengubah terbenam minyak juga menunjukkan saiz tenaga kinetik. Secara umum, sistem automatik komputer digunakan untuk mengawal panjang gelombang dan frekuensi gelombang elektromagnetik. Semakin panjang gelombang cahaya, semakin besar kuasa output. Sebaliknya,Bekas Republik Yugoslavia MacedoniaPembuat pengubah jenis kering 1000, ia sangat kecil.

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya,Bekas Republik Yugoslavia MacedoniaPengubah jenis kering 1250kva, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.


Bekas Republik Yugoslavia MacedoniaPeralatan distribusi pengubahKesan hidup



Operasi pengubah tenggelam minyak

konsumPengubah kuasa

Pasar pengubah dalaman lambat

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Bekas Republik Yugoslavia MacedoniaKerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

BekasRepublikYugoslaviaMacedoniaMaklumat produk lain
  • Heemskerkpelayar dockKekuatan persaingan pasaran

    Heemskerkpelayar dockKekuatan persaingan pasaran

  • HeemskerkTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiriBeberapa kaedah rawatan biasa untuk menge

    HeemskerkTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiriBeberapa kaedah rawatan biasa untuk menge

  • HeemskerkPemulihan semula bimbitAnalisis prinsip kerja

    HeemskerkPemulihan semula bimbitAnalisis prinsip kerja

  • GunturKuasa pengubahstatistik

    GunturKuasa pengubahstatistik

  • Bandar BenxiPlatform angkat hidraulik diletak silinderMemahami konotasi asas keterbukaan dengan tepa

    Bandar BenxiPlatform angkat hidraulik diletak silinderMemahami konotasi asas keterbukaan dengan tepa

  • Bandar BenxiBridge boarding of aluminum alloyIsu-isu yang harus diberi perhatian dalam penggunaan mu

    Bandar BenxiBridge boarding of aluminum alloyIsu-isu yang harus diberi perhatian dalam penggunaan mu

  • Catania10 ton jambatan naik bimbitCara mengurangkan masa pendedahan

    Catania10 ton jambatan naik bimbitCara mengurangkan masa pendedahan

  • Catania8 ton jambatan naik bergerakPerkembangan dalam industri kimia

    Catania8 ton jambatan naik bergerakPerkembangan dalam industri kimia

  • segera:Peringatan: Maklumat Bekas Republik Yugoslavia MacedoniaPeralatan distribusi pengubahKesan hidup memberi anda Bekas Republik Yugoslavia MacedoniaPeralatan distribusi pengubahKesan hidup oleh syarikat kami, perkhidmatan Bekas Republik Yugoslavia MacedoniaPeralatan distribusi pengubahKesan hidup dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Bekas Republik Yugoslavia MacedoniaPeralatan distribusi pengubahKesan hidup, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Bekas Republik Yugoslavia MacedoniaPeralatan distribusi pengubahKesan hidup. Bekas Republik Yugoslavia MacedoniaPeralatan distribusi pengubahKesan hidup di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Bekas Republik Yugoslavia MacedoniaPeralatan distribusi pengubahKesan hidup, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!